When Rand created the character of Wesley Mouch, it's as though she was anticipating Barney Frank (D., Mass). Mouch is the economic czar in "Atlas Shrugged" whose every move weakens the economy, which in turn gives him the excuse to demand broader powers. Mr. Frank steered Fannie Mae and Freddie Mac to disaster with mandates for more lending to low-income borrowers. After Fannie and Freddie collapsed under the weight of their subprime mortgage books, Mr. Frank proclaimed last year: "The way to cure that is to give us more authority." Mouch couldn't have said it better himself.
Rune skrev:Noen her som har sett filmen allerede? Har vi noen annen mulighet til å se filmen enn å laste den ned ulovlig? Den blir sikkert tilgjengelig på internett etter hvert...
Lasse André Raa skrev:Rune skrev:Noen her som har sett filmen allerede? Har vi noen annen mulighet til å se filmen enn å laste den ned ulovlig? Den blir sikkert tilgjengelig på internett etter hvert...
Jeg så filmen på kino for noen dager siden. Etter å ha sett de klippene som ble lagt ut tidligere, var jeg mildt optimistisk, men filmen levde dessverre ikke opp til forventningene. Den bar veldig preg av å være et lavbudsjetts hastverksarbeid; plottet var usammenhengende, dialogen kunstig og produksjonen amatørmessig. For de som ikke har lest boken, må det være komplett umulig å få med seg hva filmen egentlig handler om.
Jeg regner med at filmen kommer på DVD ganske snart. Den første helgen må kunne kalles en relativ suksess; en god del visninger var utsolgt og filmen ligger ikke så veldig langt bak Scream 4 som også hadde premiere samme dag. Spørsmålet er imidlertid om man klarer å følge opp neste helg. Med mindre det skjer, kommer nok filmen til å forsvinne fra kino ganske fort og bli utgitt på DVD.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest