Farger og annet småplukk

Her kan man spørre om hjelp, eller gi tilbakemelding om forumet.

Farger og annet småplukk

Innlegg nico 28 Des 2008, 04:22

1. Hvis man har besøkt et forum tidligere blir lenken farget hvit, det er en ulempe for denne synes svært dårlig.
2. Forum i flertall er "fora". For eksempel "Politiske Fora"
3. "Politiske Forum" (sic) er delt inn i tre: generell, innenriks og utenriks. Jeg mener vi burde hatt det slik det var: Aktuell politikk, innenrikspolitikk og utenrikspolitikk, altså kun bytte ut ordet "generell" med "aktuell", det er mer presist.

Det var alt :)
You can't put an "I wish" over an "It is"

- Leonard Peikoff
nico

Re: Farger og annet småplukk

Innlegg Onarki 28 Des 2008, 10:39

Det gamle forumet husket på hvilke artikler som var nye fra forrige gang man var inne og de nye ble gitt en annen farge (oransje). Jeg kan ikke se noen fargekode på de nye artiklene og det var litt stress å måtte lete seg i gjennom datoene for å se hvilken som var nye. Noen mulighet for fargekoding?
Onarki

Innlegg Onarki 28 Des 2008, 10:40

Stryk siste innlegg. Det så akkurat ut til å bli fikset!
Onarki

Innlegg lpride 29 Des 2008, 11:54

Jan Erik Martinsen skrev:Kan noen bekrefte om dette er i orden nå? Som sagt var ikke denne feilen synlig i min nettleser, men kilden til feilen bør være rettet.

Det er likt som før. Jeg har testa med både Firefox 3.0.5 og Internet Explorer 7, ingen viser tegn til forandring på dette. De besøkte lenkene er fortsatt lyse.
asdasdasd
Brukerens avatar
lpride

Innlegg nico 29 Des 2008, 17:47

Jan Erik Martinsen skrev:
lpride skrev:
Jan Erik Martinsen skrev:Kan noen bekrefte om dette er i orden nå? Som sagt var ikke denne feilen synlig i min nettleser, men kilden til feilen bør være rettet.

Det er likt som før. Jeg har testa med både Firefox 3.0.5 og Internet Explorer 7, ingen viser tegn til forandring på dette. De besøkte lenkene er fortsatt lyse.

Merkelig, lenkene det gjelder vises i svart både i Firefox og i IE hos meg. Vanskelig å feilsøke, da. Setter pris på det om noen med Photoshop kan ta screenshot av siden sin, lime den inn i Photoshop og deretter bruke Eyedropper Tool på fargen det gjelder, så jeg får eksakt fargekode å søke på. Jeg har gått gjennom alt som er kritthvitt (#FFFFFF).

EDIT: Mulig jeg fant feilen nå. Si ifra dersom den er borte.

Dette ser ut til å være i orden nå :)
You can't put an "I wish" over an "It is"

- Leonard Peikoff
nico

Innlegg lpride 29 Des 2008, 22:20

Jan Erik Martinsen skrev:EDIT: Mulig jeg fant feilen nå. Si ifra dersom den er borte.

Det er den! :mrgreen:
asdasdasd
Brukerens avatar
lpride

Gå til Hjelp og tilbakemelding

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest