Noen foraer har en slik "Marker alle emner som (om de var) lest"-knapp. Selv surfer jeg på DLF-forumet daglig, men det er ikke alle emner som er like tiltrekkende. Siden jeg ikke leser disse, mister de aldri lilla-fargen sin. Dette "smitter" over på forsiden, hvor lillafargen også består på selve del-forumet, som om det er noe her jeg har ugjort! Så da trykker jeg meg gledelig inn, bare til min skuffelse å se at det er intet nytt under solen, kun eldre debatter som jeg i utgangspunktet ikke var interessert i. Derav mitt ønske etter en slik hendig "marker alle som lest"-knapp. Det er ikke mye jeg ber om, men det er heller ikke så farlig. Jeg kan minnes det gamle forumet hvor alle ble markert som "lest" hvis man logget seg inn, og så forlot forumet før man hadde lest alle postene. Denne ordningen fungerte egentlig mer praktisk for min del, selv om det da kanskje gjemmer seg noen godbiter på forumet jeg til nå enda ikke har lest enda, men dette gjør jo sporadis saumfaring av eldre innlegg litt mer morsomt.