"Marker alle emner som lest"

Her kan man spørre om hjelp, eller gi tilbakemelding om forumet.

"Marker alle emner som lest"

Innlegg Lars-Erik Bruce 18 Jan 2009, 00:02

Noen foraer har en slik "Marker alle emner som (om de var) lest"-knapp. Selv surfer jeg på DLF-forumet daglig, men det er ikke alle emner som er like tiltrekkende. Siden jeg ikke leser disse, mister de aldri lilla-fargen sin. Dette "smitter" over på forsiden, hvor lillafargen også består på selve del-forumet, som om det er noe her jeg har ugjort! Så da trykker jeg meg gledelig inn, bare til min skuffelse å se at det er intet nytt under solen, kun eldre debatter som jeg i utgangspunktet ikke var interessert i. Derav mitt ønske etter en slik hendig "marker alle som lest"-knapp. Det er ikke mye jeg ber om, men det er heller ikke så farlig. Jeg kan minnes det gamle forumet hvor alle ble markert som "lest" hvis man logget seg inn, og så forlot forumet før man hadde lest alle postene. Denne ordningen fungerte egentlig mer praktisk for min del, selv om det da kanskje gjemmer seg noen godbiter på forumet jeg til nå enda ikke har lest enda, men dette gjør jo sporadis saumfaring av eldre innlegg litt mer morsomt. 8)
Lars-Erik Bruce

Re: "Marker alle emner som lest"

Innlegg Lars-Erik Bruce 18 Jan 2009, 01:53

Jan Erik Martinsen skrev:Høyst forståelig, men dette finnes allerede. :wink:

Du verden! Da var jeg bare litt for utålmodig av meg! Jeg tror jeg letet etter linken på samme linje som der det står "Hjelp, Medlemmer, Logg ut", men det er jo ingen regel eller automatikk at denne lenken skal finnes på den linjen i det hele tatt. Takk for bildet, det tror jeg at jeg trengte, for nå finner jeg den nemlig! :D
Lars-Erik Bruce

Gå til Hjelp og tilbakemelding

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest