Gratulerer med Drupal CMS + SEO tips

Her kan man spørre om hjelp, eller gi tilbakemelding om forumet.

Gratulerer med Drupal CMS + SEO tips

Innlegg -Henrik- 12 Mai 2009, 19:07

Hei, og gratulerer med nytt publiseringssystem på DLFs hovedside. Ser dere bruker Drupal, et system jeg er godt kjent med.

Jeg har tidligere gitt noen tips til hvordan dere kan søkemotoroptimalisere foraet. Denne gangen vil jeg tipse dere om en artikkel som tar for seg søkemotoroptimalisering av Drupal. Les denne lettfattelige artikkelen, og gjør slik den sier, så vil nettstedet utvilsomt være bedre rustet i forhold til søkemotorene. Basic Drupal SEO: On-site Optimization.

Et annet sjakktrekk er å følge (og tenke over) rådene som er gitt i følgende grunnleggende SEO guide.
-Henrik-

Re: Gratulerer med Drupal CMS + SEO tips

Innlegg Martin Johansen 13 Mai 2009, 10:20

-Henrik- skrev:Hei, og gratulerer med nytt publiseringssystem på DLFs hovedside. Ser dere bruker Drupal, et system jeg er godt kjent med.

Jeg har tidligere gitt noen tips til hvordan dere kan søkemotoroptimalisere foraet. Denne gangen vil jeg tipse dere om en artikkel som tar for seg søkemotoroptimalisering av Drupal. Les denne lettfattelige artikkelen, og gjør slik den sier, så vil nettstedet utvilsomt være bedre rustet i forhold til søkemotorene. Basic Drupal SEO: On-site Optimization.

Et annet sjakktrekk er å følge (og tenke over) rådene som er gitt i følgende grunnleggende SEO guide.

Takker for tips!

Jeg skal se på dette.
Martin Johansen

Re: Gratulerer med Drupal CMS + SEO tips

Innlegg -Henrik- 16 Mai 2009, 21:19

Bare hyggelig :)

Drupal er desidert det beste valget dere kunne gjort mhp valg av publiseringsløsning. Folk som bidrar til kildekoden er veldig dedikerte, og det finnes mange bra moduler som kan brukes for å skreddersy nettstedet skikkelig.
-Henrik-

Gå til Hjelp og tilbakemelding

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester