Markedsførings strategi?

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

Markedsførings strategi?

Innlegg David Justice 13 Aug 2005, 12:00

Hei,

Hvordan har dere tenkt å spre budskapet i valgskampen?

Ingen tvil om at budskapet er det beste, men heller ingen tvil om at å markedsføre et slikt budskap i dagens norske samfunn er en formidabel oppgave, for å si det mildt.

Uten omtale i mainstream media er det nok desverre umulig å sanke stemmer, så hvordan har partiledelsen tenkt å gå frem for å få omtale?

Med andre ord, hva er media strategien?

mvh
Sympatisør
David Justice

Innlegg Jarle 14 Aug 2005, 14:13

Flott med sympatisører!

(Jeg er ikke med i partiledelsen, så det er sagt).

Vi bør kanskje satse på vår flotte stand på Karl Johansgate først og fremst, så kanskje også media blir oppmerksom på oss i større grad.

Min egen oppfatning er at vi bør gjøre begrepet "Liberalist" til å være synonymt med DLF.

Liberalisme er et begrep som veldig mange er nysgjerrige på, samtidig er det etablert, akademisk og seriøst. I tillegg brukes begrepet mer og mer flittig i avisene allerede.

Rent innholdsmessig burde det være enkelt å gjøre klart at kun DLF er liberalister og enda enklere å vise at FrP IKKE er det.

Lykke til i valgkampen!

Stem liberalistisk - Stem DLF!!
No sacrifice. No conflict.
Jarle

Innlegg QIQrrr 14 Aug 2005, 14:43

Jarle skrev:Min egen oppfatning er at vi bør gjøre begrepet "Liberalist" til å være synonymt med DLF.

Begreper som objektivitet, fakta, virkelighet og frihet kan også lett assosieres til DLF. Alle partier forfekter "frihet" som vesentlig element i sine partiprogrammer, men de er reelt sett uten innhold.
Børge Svanstrøm Amundsen

"Atlas was permitted the opinion that he was at liberty, if he wished, to drop the Earth and creep away; but this opinion was all that he was permitted" - Franz Kafka
Brukerens avatar
QIQrrr

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester