Det Liberale Folkepartiet blogger

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

Innlegg Martin Johansen 07 Okt 2007, 15:43

Mere DLF-ere på dagbladets webforside i dag:

Forskjellig kjønn, forskjellig lønn

... men hvem er egentlig feminist i dag? Les mer
Martin Johansen

På forsiden

Innlegg THKE 12 Okt 2007, 11:46

da ser det ut til at jeg er på forsiden igjen.
THKE

Ferdig på forsiden

Innlegg THKE 15 Okt 2007, 12:24

Da er tiden på forsiden i dagbladet over.
( http://www.blogging.no/blog.php/ragnard5/post/19741 )

170 kommentarer vitner om stort engasjement.

148+'er og 90 -'er vitner om at mange føler at staten går over streken når det gjelder offentliggjøringen av ligningen.

Det er også tydelig (og helt naturlig) at det er lettest å komme på forsiden med nyhetsaktuelle artikler.

En sak som hadde vært nyttig og tidsbesparende i debatter er et begrepsarkiv på nett. Hadde det vært mulig å lage noe slik med wikipedia softwaren som bare kunne editeres av oss? Så kan vi editere og utvide dette etterhvert.
THKE

Innlegg Onarki 27 Jun 2008, 16:53

Hei DLFere! Jeg vil komme med en liten anbefaling! Mange av dere følger Vegards glimrende lederartikler som kommer hver dag utenom helger og ferier på www.dlf.info. Ikke alle er dog klar over at den også kommer som speilbilde på VG-blogg:

http://www.vgb.no/21064/

Til min store glede oppdaget jeg at de mest anbefalte bloggartiklene blir fremhevet på VG-bloggs side:

http://www.vgb.no

Jeg har selv blitt fremhevet der flere ganger, og det gir min blogg økt trafikk. (I skrivende stund er en artikkel om hvorfor folk bør stemme på DLF fremhevet) DLFere kan enkelt bidra til å gi DLF mer eksponering ved å anbefale artiklene på VG-bloggen. Derfor vil jeg oppfordre de av dere DLFere som jevnlig leser Vegards artikler om å følge med på DLF-bloggen i stedet og anbefale artiklene. På den måten vil flere lesere bli eksponert til disse artiklene. Det er en meget liten endring i vanene deres som kan gi DLF-bloggen kanskje 50 ekstra nyere lesere per artikkel. Slikt blir det eksponering av over tid.
Onarki

Innlegg Landstad 27 Jun 2008, 17:58

Onarki skrev:Derfor vil jeg oppfordre de av dere DLFere som jevnlig leser Vegards artikler om å følge med på DLF-bloggen i stedet og anbefale artiklene. På den måten vil flere lesere bli eksponert til disse artiklene. Det er en meget liten endring i vanene deres som kan gi DLF-bloggen kanskje 50 ekstra nyere lesere per artikkel. Slikt blir det eksponering av over tid.

Har du spurt Frihetssiden om å bytte også? Går selv gjennom den som regel, og regner med jeg ikke er den eneste som bruker det som bruker den siden som portal til norske, liberalistiske blogger.
Landstad

Innlegg Niclas 27 Jun 2008, 19:53

Landstad skrev:Har du spurt Frihetssiden om å bytte også? Går selv gjennom den som regel, og regner med jeg ikke er den eneste som bruker det som bruker den siden som portal til norske, liberalistiske blogger.

Jeg skal oppdatere Frihetssiden, takk for denne påminnelsen.
Brukerens avatar
Niclas

Forrige

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester