FN fremmer pedofili

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

FN fremmer pedofili

Innlegg Per Anton Rønning 27 Mai 2008, 10:26

Redd Barna har nå lagt frem en rapport som forteller at barn ned til 5-årsalderen i konkfliktfylte områder blir misbrukt seksuelt av de som skulle beskytte dem:
Fredsbevarende styrker og "hjelpe"-arbeidere utsendt av FN.
Redd Barna tar til orde for at FN skal opprette et eget organ som skal overvåke militære og sivile utsendinger for å hindre at f.eks. mat som skulle deles ut som hjelp brukes som byttemiddel mot sex med barn. Barna gjør hva som helst for å skaffe mat sier Redd Barna, og er derfor et hjelpeløst bytte for disse kriminelle FN-utsendingene.
Men FN hevder at de har kontrollen, så det er ikke behov for noe slikt organ. Det legges til fra FN-hold at man selvsagt aldri kan utstede garantier mot denne typen overgrep.
Dessuten er det det land som sender ut militære styrker som er ansvalig for soldatenes adferd.
Det er nesten umulig å tro på dette, men jeg antar at Redd Barna ikke vil utfordre FN på dette så direkte om det ikke stemte.
Nå vet vi jo at FN er et sammensurium av bandittstater der menneskeverdet overhodet ikke oppskattes, tvert imot, slike regimer driver ren gangstervirksomhet beskyttet av lover de selv har iverksatt ved hjelp av geværmunningen. Hvor mange siviliserte stater finnes det f.eks. i Afrika? De naive FN-tilhengerne synes det er helt OK at f.eks. Norge og andre siviliserte land skal holde selskap med dette avskummet, som attpå tll blir betraktet som likeverdig med oss.
Det er til å bli kvalm av. Norge UT AV FN!!!!

MVH
PAR
I've always found that the speed of the boss is the speed of the team.
Lee Iacocca
Per Anton Rønning

Innlegg lpride 29 Mai 2008, 16:58

Dette ga meg minner i fra VGS.

En elev i klassen min, som forøvrig var medlem av Press, hadde en dedikert plass kladdeboka si hvor han noterte alt jeg sa som stred i mot FN.

Ved et annet tilfelle hadde noen andre (heriblant en sosialist) og jeg en heftig debatt stående på gulvet midt i skolekantina. Jeg kan ikke huske det spesifikke debattema, men da jeg fikk argumentet om at vi måtte bøye oss etter FN, spurte jeg hvorfor. Da blei sosialisten opprørt, spreik ut med armene og uttalte med kraftig stemme at "FN er verden!".

... så flott at "verden" overgriper seg på våre barn.
asdasdasd
Brukerens avatar
lpride

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester