PAMENTAS skrev:Har du latt deg lure av norske feminister?
Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du vil.
PAMENTAS skrev:Har du latt deg lure av norske feminister?
Hva er fakta?dassrull skrev:Hvis kvinner holder seg unna liberalismen fordi de ikke liker miljøer som stempler dem som følelsesstyrte, så bekrefter det vel bare myten?
tu.no skrev:Jenter vil hjelpe
I motsatt ende av skalaen finner vi ikke overraskende sykepleiestudentene. Men også farmasi-, bioteknologi- og bioingeniørstudenter er opptatt av altruistiske hensyn.
– Det er svært interessant å se på hva det er med jobben som gjør at de føler at de kan hjelpe andre. Finner vi ut det, kan vi kanskje bidra til at flere velger realfag, sier hun.
Kvinner er mye mer altruistiske enn menn.
– Jeg er overrasket over det. Forskjellen mellom kjønnene er her så stor at kvinnelige matematikkstudenter har mer til felles med kvinnelig sykepleierstudenter enn mannlige matematikkstudenter, sier Schreiner
Feminister/kollektivister har stor påvirkning i staten/samfunnet(skole/samfunnsdebatt ol.), så det kan hende at du har latt deg påvirke av deres ideer.Lars-Erik Bruce skrev:PAMENTAS skrev:Har du latt deg lure av norske feminister?
Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du vil.
PAMENTAS skrev:Feminister/kollektivister har stor påvirkning i staten/samfunnet(skole/samfunnsdebatt ol.), så det kan hende at du har latt deg påvirke av deres ideer.
Selv kaller jeg meg fortsatt for vitenskapsmann,
abcnyheter.no skrev:Kvinner og menn reagerer forskjellig på fare
Skaper forskjellige utslag i hjernen, viser ny studie
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest