Hvordan synliggjøre DLFs synspunkter?

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

Re: Hvordan synliggjøre DLFs synspunkter?

Innlegg stian 26 Aug 2011, 14:52

Jeg har merket at stadig flere har hørt om DLF som parti, selv bare det siste året. Har også møtt på mange som sier at de ville stemt DLF hadde de fått muligheten. Og det viser at partiet har potensialet til å nå langt. :)

DLF har en politikk som er såpass solid at vi kan argumentere og forsvare mot alt, uten at vi ender opp med en masse tomme løfter som kanskje bryter med vår politikk andre steder. DLF sin politikk er ganske unik i norge, jeg klarer nesten ikke å se forskjellen på partiprogrammene i Tromsø, de har alle de samme løftene med små vrininger som skatt, avgifter og miljø. Jeg tror ikke at partiene i Oslo har så veldig mye mer å komme med (større kommune betyr flere saker, har ikke lest partiprogrammet til noen andre enn DLF i Oslo for i år). Vår politikk er den korteste og letteste å forklare for folk (jeg har ikke akkurat prøvd gate stands på den, kanskje noen har andre erfaringer?). Jeg er uansett veldig spent på resultatet for Oslo pga at såpass mange flere har hørt om partiet i det siste. :)
Partimedlem.
stian

Innlegg QIQrrr 26 Aug 2011, 15:01

stian skrev:DLF har en politikk som er såpass solid at vi kan argumentere og forsvare mot alt...

"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more" - General Patton
Børge Svanstrøm Amundsen

"Atlas was permitted the opinion that he was at liberty, if he wished, to drop the Earth and creep away; but this opinion was all that he was permitted" - Franz Kafka
Brukerens avatar
QIQrrr

Innlegg Raskolnikov 26 Aug 2011, 16:16

Vegard Martinsen skrev:
Vi har dog planer om å satse stort i 2013; og da kommer vi antaglig til å stille i minst åtte fylker.

Spennende! Kan jeg spørre hvilke?
Raskolnikov

Innlegg Vegard Martinsen 26 Aug 2011, 19:11

Raskolnikov skrev:
Vegard Martinsen skrev:
Vi har dog planer om å satse stort i 2013; og da kommer vi antaglig til å stille i minst åtte fylker.

Har ikke noe svar ennå, dessverre, men min spådom er basert på en vurdering av tilsiget av og den geografiske plasseringen av nye medlemmer.
Vegard Martinsen

Innlegg Joakim 26 Aug 2011, 19:48

Vegard Martinsen skrev:
Raskolnikov skrev:
Vegard Martinsen skrev:

Har ikke noe svar ennå, dessverre, men min spådom er basert på en vurdering av tilsiget av og den geografiske plasseringen av nye medlemmer.

Dette er gode nyheter. Vi trenger med politisk mangfold i norge som er synlig. Fra alle kanter! Dagens politikk er jo altfor fastskjørt innen velferdsstaten, og andre meninger slipper ikke til. Det lager en kjedelig debatt!
Joakim

Innlegg Ove Kobbeltvedt 26 Aug 2011, 19:54

Vegard Martinsen skrev:Vi deler ut mye materiale ved valgboden i Oslo.

Løpesedlene kan også printes ut på en link som er gitt over, men i år stiller vi bare i Oslo.

Dette er kjempebra.

Jeg håper DLF kan svare på denne i løpet av valgkampen:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg ... d=10098010

De andre partiene har lovet i år etter år at eldreomsorgen skal bli bedre ved sin klokketro på kollektivistiske løsninger. Dette er en utmerket anledning for DLF å påpeke hva som er feilen her.
Ove Kobbeltvedt

Innlegg loff209 08 Sep 2011, 19:45

I dag ble jeg oppringt av TNS Gallup for en valgundersøkelse.

Personen jeg snakket med hadde ikke hørt om DLF, og måtte skrive det ned (antar de normalt krysser av på en maskin, men at dette valget da ikke lå inne?).

Får håpe svaret mitt kommer med, i det minste :)
loff209

Innlegg Larebil 01 Okt 2011, 10:42

Fikk en intropakke i posten for å bli medlem.
Fulgte med litt reklame.

Er det noe i veien for å kopiere i svart-hvitt på printer og legge i postkasser eller tror dere
at det vil virke for amatørmessig og ødelegge for oss?
Frihet er bedre en tvang, gang på gang!
-Meg selv
Brukerens avatar
Larebil

Forrige

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester