Sjanse til profilering

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

Sjanse til profilering

Innlegg Rune 22 Nov 2012, 17:23

Hva med å gripe anledningen, Vegard? Se http://tinteguri.com/2012/11/14/valg-20 ... olk-flest/.
Rune

Re: Sjanse til profilering

Innlegg streetsmart 22 Nov 2012, 22:36

Dette så interessant ut. Jeg tror det er viktig å få frem de viktigste sakene som er ufritt og ulogisk med norge i dag. Så det med kriminell straff. At folk som plager seg selv blir straffet, mens folk som bruker vold får miilde straffer. Et annet viktig punkt er å få folk til å forstå er at hvis du stemmer på DLF og vi får mange stemmer, vil sannsynligvis de mest liberale av sosialistpartien bli mer liberale når de ser at det er interesse for dette. Jeg tror ikke man får folk til å tro på at 0 skatt kan funke i 2013, men de må forstå at det hjelper å stemme på mye av det de står for selv om partiet ikke kommer til å vinne.

Her er forresten et dikt på en låt jeg prøver å mekke som jeg har tekst på. Gjerne sleng den med som en intro hvis du liker den: (er på trøndersk, passet ikke med bokmål)

"Din eiendom du bestæmme sjøl
over tree i hagan eller di ega dør.
Om vindauge e stort eller huse høgt,
om døra e åpen eller ska stå på gløtt.

Frivillighet t å gjør ka du vill,
så leng du itj bruke vold men e snill
der fokuse vårt e på fredelighet
kor vold ska straffes itj me medlidenhet"

Mange partier skiller seg veldig lite ut. Lærte meg hos Asbjørn Brekke hva Krf står for. Der var konklusjonen at de var mot abort i mars, og et parti for alkoholikere som drikker på dagen.
streetsmart

Innlegg Vegard Martinsen 23 Nov 2012, 07:10

Rune skrev:Hva med å gripe anledningen, Vegard? Se http://tinteguri.com/2012/11/14/valg-20 ... olk-flest/.

Anledningen er grepet!

Takk for tips.
Vegard Martinsen

Innlegg Rune 24 Nov 2012, 06:41

Bare hyggelig. Virker som om HP-sjefen er genuint interessert i alle partier og deres meninger. Dermed kan jo også "lille" DLF få markert seg i forhåpentligvis like stor grad som de store partiene.
Rune

Innlegg -Henrik- 06 Mar 2013, 13:48

Har du hørt noe fra henne, Vegard?
-Henrik-

Innlegg Vegard Martinsen 07 Mar 2013, 07:22

-Henrik- skrev:Har du hørt noe fra henne, Vegard?

Nei, intet svar.
Vegard Martinsen

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester