Satans Sønner

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

Satans Sønner

Innlegg Per Anton Rønning 19 Apr 2005, 20:30

Endelig har en islamist tatt bladet fra munnen og uten omsvøp sagt hva han mener om oss hvite. Boken Satans Sønner er utgitt anonymt av noen som kaller seg "All Pakistan Muslim Society", og innholdet (omtalt i dagens VG samt NRK 1 Østlandssendingen) er såpass rabiat at det passerer grensen til det komiske. Kanskje noen har gort dette som en practical joke? Muligheten må holdes åpen.

La oss ta noen lyspunkter fra boken:
"Kan dette folket kalle seg for mennekser? Den hvite mannen har laget et annet folk, fyllikene og alkoholikerne. De ødelegger butikker, kaster sten i hodet på folk og den hvite manns stat beskytter disse med særegne lover".

"Min brødre: Den hvite mann er verre enn alle dyrene i sin råskap. Hans jobb er å pine mennesker".

"Bare hør, djevelens venner kjenner jo ikke sine egne barn. De vet ikke om barnene er deres eller ikke (forfatteren kan altså ikke kjenne til de bioteknologiske fremskritt som vår kultur har frembragt, og som via gentesting fastslår farskap) De har jo ikek ekte barn. De er unnfanget både herfra og derfra.

Muslimske politikere sammen med Anti-rasistisk senter har levert boken til politiet for å få vurdert den etter rasismeparagrafen.
Jeg håper inderlig at politiet henlegger den saken, og heller innser at i vårt samfunn må ytringsfriheten ha priorietet.

Jeg for min del ble ikke overrasket, jeg har lenge forstått at fundamentalistiske muslimer har dette synet på borgere av vesten og deres kultur. Allikevel ønsker de å leve i denne syndens pøl, for her tilbys jo arbeid i mange bransjer (muslimer er sterkt representert i offentlig kommunikasjon) og attpå til pengegaver til de som heller vil bruke tiden på andre ting, f.eks skrive bøker som hudfletter nordmenn.

Muslimske politikere mener at boken vl spre hat mellom muslimer og ikke-muslimer i Norge, og det har de kanskje rett i. Kanskje boken nettopp er skrevet med det for øyet -- og av hvem da i så fall? Vedkommende forfatter skriver på Urdu. Men ærlig talt, de sitatene
som er publisert viser at dette antagelig er skrevet av en forstokket gamling med langt hvitt skjegg som mener at hans prestegjerninig
er tjent med dette. Jeg har vanskelig for å ta dette helt alvorlig.
Men jeg vet ikke, var det noen som følte seg truffet her? Vi får jo noen moralske piskeslag så det holder! (Joke)

MVH
PAR
I've always found that the speed of the boss is the speed of the team.
Lee Iacocca
Per Anton Rønning

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester