DLF i Media?

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

DLF i Media?

Innlegg franksun 23 Apr 2005, 19:05

Hei, lurer på om DLF har prøvd å komme på f.eks Tabloid, Holmgang eller lignende, dette hadde jo vært utmerket for å informasjon om partiet, er dette blitt prøvd?
franksun

Innlegg Petter Sandstad 23 Apr 2005, 19:50

Vegard har vel vært på Holmgang to ganger, men jeg husker ikke om han representerte DLF da. Men det er vel det siste, å representere DLF, som er det store problemet.
Petter Sandstad DLF
Petter Sandstad

På TV

Innlegg Vegard Martinsen 24 Apr 2005, 07:43

Petter Sandstad skrev:Vegard har vel vært på Holmgang to ganger, men jeg husker ikke om han representerte DLF da. Men det er vel det siste, å representere DLF, som er det store problemet.

Jeg var med i panelet i Holmgang to ganger (en gang om drivhuseffekten og en gang om religion), men det var lenge før DLF; jeg tror det må ha vært omkring 1995-96.

Men jeg var like ved å bli med i både Tabloid og Standpunkt i forbindelse med USAs invasjon av Irak. Jeg snakket da mye med medlemmer i redaksjonene, men det ble ikke til noe. De fra Tabloid ville nok ha meg med, men de spurte meg om jeg kunne representere noe annet enn DLF, og da sa jeg nei.

Jeg er dog overbevist om at vi i den kommende valgkampen vil vise oss så radikale og så forskjellige fra de andre partiene at det blir noen presseoppslag om oss.
Vegard Martinsen

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester