Atlas Shrugged

Diskusjon om psykologi, epistemologi og metafysikk (fri vilje, begrepsdannelse, o.l.).

Re: Atlas Shrugged

Innlegg jonny 07 Nov 2011, 09:46

Niclas skrev:Så hvis valget står mellom å lese Atlas Shrugged på norsk, eller ikke lese den i det heletatt, så er det siste det beste?

Jeg er snart ferdig med den norske utgaven. Dersom valget står mellom å ikke lese den eller lese den på norsk, så hadde jeg uten tvil lest den på norsk.

PS. Jeg har ikke lest orginalversjonen
jonny

Innlegg QIQrrr 02 Aug 2012, 13:23

Børge Svanstrøm Amundsen

"Atlas was permitted the opinion that he was at liberty, if he wished, to drop the Earth and creep away; but this opinion was all that he was permitted" - Franz Kafka
Brukerens avatar
QIQrrr

Innlegg QIQrrr 17 Aug 2012, 22:38

Bloomberg, August 17, 2012: While Republican presidential candidate Mitt Romney didn’t get an appreciable bounce after naming Paul Ryan as his running mate, the late Ayn Rand sure did. [...] The Rand box set of two of her works – “Atlas Shrugged” and “The Fountainhead” – cracked the Top 100 “Movers & Shakers” list on Amazon.com earlier this week. The online retailer’s gauge measures the biggest increases in sales ranking compared with the previous 24 hours. Rand’s books jumped 20 percent in the rankings yesterday - Ryan’s Bounce: Ayn Rand Booksales
Børge Svanstrøm Amundsen

"Atlas was permitted the opinion that he was at liberty, if he wished, to drop the Earth and creep away; but this opinion was all that he was permitted" - Franz Kafka
Brukerens avatar
QIQrrr

Forrige

Gå til Grunnleggende ideer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester