new soft

Diskusjon om økonomisk teori, forretningsvirksomhet, aksjehandel, o.l.

Re: new soft

Innlegg Per Anton Rønning 03 Nov 2006, 12:06

dmitrynts skrev:Hi all!
--- osv

Hva er dette? Er dette en diuskusjon om business, eller er det reklame for lugubre piller? Det bør iallfall stå hva det er slags piller.
Forøvrig ser det ut til at lenkene er råtne, så dette må vel komme i kategorien støy, og har ikke noe å gjøre med diskusjon om business.

MVH
PAR
I've always found that the speed of the boss is the speed of the team.
Lee Iacocca
Per Anton Rønning

Innlegg simon 03 Nov 2006, 12:19

Jeg er desverre ikke moderator for denne Kategorien, ellers hadde den naturligvis blitt slettet straks.
Dette er bare helt vanlig tagging, hærverk, kall det hva du vil. Og KLIKK IKKE på noen av linkene.
simon

Innlegg Vegard Martinsen 03 Nov 2006, 12:59

Det kommer stadig slike og jeg sletter så raskt jeg kan.
Vegard Martinsen

Innlegg QIQrrr 03 Nov 2006, 13:31

Det er muligens kategoriens tittel som er problemet, kanskje en idé å skifte navn til eksempelvis "næringslivsdiskusjoner" eller noe lignende? Går ut fra at det er en "bot" som poster...
Børge Svanstrøm Amundsen

"Atlas was permitted the opinion that he was at liberty, if he wished, to drop the Earth and creep away; but this opinion was all that he was permitted" - Franz Kafka
Brukerens avatar
QIQrrr

Innlegg Vegard Martinsen 03 Nov 2006, 13:55

QIQrrr skrev:Det er muligens kategoriens tittel som er problemet, kanskje en idé å skifte navn til eksempelvis "næringslivsdiskusjoner" eller noe lignende? Går ut fra at det er en "bot" som poster...

Ok, skal prøve.
Vegard Martinsen

Gå til Økonomi og næringsliv

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester