JMartins skrev:Dersom man lukker øynene og forestiller seg at hun snurrer den motsatte veien, gjør hun som regel det når man åpner dem, etter min erfaring.
Har store problemer med å snu henne mens jeg stirrer på henne.
JMartins skrev:Dersom man lukker øynene og forestiller seg at hun snurrer den motsatte veien, gjør hun som regel det når man åpner dem, etter min erfaring. Har store problemer med å snu henne mens jeg stirrer på henne.
Isabell skrev:Hun spinner helt klart med klokken. Uansett hvor mye jeg prøver klarer jeg ikke å snu retningen hun roterer, slik mange påstår at de kan.
Hilsen Isabell
Per Anton Rønning skrev:Jeg tror ikke noen kan endre retningen.
Studer figuren en stund, jeg kan vanskelig se noen annen forklaring enn at figuren faktisk endrer spinn etter tilfeldige trekninger.
Når den har spunnet x ganger med klokken, skifter programet og lar figuren spinne y ganger mot klokken, osv. Det er neppe noen heksekunst å skrive et slikt program. Man trenger noe enkel animasjon og en slumptallsgenerator.
QIQrrr skrev:Jo, jeg kan endre den når jeg vil.
-----
Det er ikke riktig.
-----
Jeg kan endre rotasjonsretning ved hjelp av viljen - hver eneste gang jeg bestemmer meg for det.
Per Anton Rønning skrev:Keep on dreaming. Jeg bruker ikke viljen overhodet, jeg bare stirrer "tomt" på den. Jeg leser ingen besvergelser, jeg kaster ikke "gann" på den, jeg bryr meg overhodet ikke om hvilken vei den spinner. Og så skifter den spinnretning allikevel. Mirakuløst? Nei. Slumptall kan brukes til mye, også dette.
Hauk skrev:uhm, QIQrrr, du er sikker på at du ikke bare er trøtt?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester