Privat dyrepoliti

Diskusjon om generelle politiske temaer, som ikke passer inn under innenriks/utenriks.

Re: Privat dyrepoliti

Innlegg dassrull 03 Jan 2010, 22:05

Liberalister som vil trekke dyr inn i systemet, tenker med hjertet i stedet for hodet. Vold skal kun benyttes for å forsvare menneskelig frihet. Eller mener dyreliberalister at jeg skal kunne skyte en jeger som jeg ser er i ferd med å felle en elg?

En stat som skal forsvare menneskelig frihet, er mer enn nok.
dassrull

Innlegg Erik 03 Jan 2010, 22:52

CareBear skrev:Vi dreper mennesker i krig, men vi tillatter ikke å bruke voldtekt og annen form for krenkelse som et instrument i krig. Vi har valgt å kategorisere voldtekt som tvang, derfor er ufrivillig sex et onde.

Her dukker dette VI opp igjen. Kvinner BLIR voldtatt i krig og har blitt det i alle tider, fra antikken til vår tid. Balkan: Ringer det klokker?
Erik

Innlegg Vegard Martinsen 04 Jan 2010, 08:03

lpride skrev:
Vegard Martinsen skrev:Det er nok umulig å få noe svar fra dyret om dette. Men jeg vil nok tro at dyret vil ha seg frabedt slik omgang.

Det skal nok ikke mer til enn et søk på Google for å finne bevis for at noen dyr aktivt går inn for samleie med mennesker. ..

OK. (Det har aldri falt meg inn å foreta et slikt søk.) På den annen side er det vel ikke uten videre slik at det man kan finne på Internett kan regnes som bevis.
Vegard Martinsen

Innlegg lpride 04 Jan 2010, 12:51

Vegard Martinsen skrev:OK. (Det har aldri falt meg inn å foreta et slikt søk.) På den annen side er det vel ikke uten videre slik at det man kan finne på Internett kan regnes som bevis.

Poenget var å løsrive oss fra den ensidige tanken om at det kun er mennesker som ønsker sex med dyr, men ikke motsatt. Uansett, hva som kan regnes som bevis for teorier og annet på dette området og især rettstvister har jeg ikke nok kunnskap om for å avgjøre.
Brukerens avatar
lpride

Innlegg Skatteflyktning 09 Jan 2010, 03:05

dassrull skrev:
Vegard Martinsen skrev:Hvis land med frihet tapper andre land for arbeidskraft så kan de som mister folk stoppe dette ved å øke sin egen frihet.

Jeg tror mange drar for å få bedre lønn.

Tja, dere faar gjette hvorfor jeg dro da :?:
Skatteflyktning

Innlegg Skatteflyktning 09 Jan 2010, 03:09

dassrull skrev:Er DLF imot privat dyrepoliti?

Jeg syns dyr burde ha friheten til aa forsvare seg selv eller leie inn privat dyrepoliti om dyrene oensker dette.

Selfoelgelig er dette noe som vi mennesker ikke boer blande oss inn i, hvordan dyrene ordner opp i sine problemer er "their business"!
Skatteflyktning

Innlegg dassrull 09 Jan 2010, 04:32

Dyr har, som barn, ikke denne kapasiteten.
dassrull

Innlegg Skatteflyktning 10 Jan 2010, 00:32

dassrull skrev:Dyr har, som barn, ikke denne kapasiteten.

:twisted:
Skatteflyktning

Forrige

Gå til Generell politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester